Spring

Primăveri o sută aş vrea să am în suflet, da’ păcat de toamna rece care nu mai pleacă.  Am deschis uşa iar camera fu umplută de un aer stătut.Lângă pragul uzat al uşii se afla un plic albastru.Pe el era scris numele tău – ilizibil şi dezordonat.Nu voiai să îţi recunoască nimeni fantomatica amprentă.Asta era al patrulea secret al nostru.  Când l-am deschis au ieşit patru anotimpuri.Am trecut prin fiecare cu fiori că prima dată.Le-am simţit şi le-am iubit pe toate.Miresme neverosimile m-au îmbătat,culori felurite m-au orbit,senzaţii trecătoare m-au învăluit.  Cântece ascunse în venele colorate ale primăverii mi-au umplut mintea.Lacrimi căzute din ochii toamnei mi s-au scurs pe obraji.Dorurile iernii mi-au îngheţat oasele sfărâmicioase şi reci iar melancolia verii mi-a şoptit un cântec uitat de mult.

Ochii

sunt flori,

Iar buzele,

zbucium.

Lasă un răspuns

