Para-para-paradise

O umbră colorată a visului tomnatic mi s-a arătat odată-n somn.Ecoul rozaliu al vieţilor trecute o luă la goană printre amintiri,un strop de fericire s-a scurs leneş pe streaşina casei,un bulevard roşiatic explodă sângeros.O viaţa sfărâmată se apleacă deaspura unei fanatani,punandu-şi o ultima dorinţa – un ultim strigăt copleşitor către lună.
Eu eram o pasăre mică aruncată în lumea aceea visată de către soarta.Cerul inorat îmi deruta calea şi îmi închidea orizonturile; vântul mă arunca în tumultul fulgerelor firave.
Trebuia să ajung undeva ,dar nu mai găseam drumul ce trebuia să-l urmez, ochii mi-erau înceţoşaţi iar puterea îmi slăbea.Eram rătăcită.
Muzica îmi răsună în minte tot mai încet,tot mai pierdut.Osteneala-mi pătrunde în oase tot mai crunt.
U trup fragil căzu fără speranţă pe gheaţa rece,glacială.Suflă pentru ultima dată…şi se trezi.

Para-para-paradise

 

Lasă un răspuns

