Dark

Frimituri nocturne de viaţă pulsau în trupul meu învăluit de sânge. Am ajuns într-o pădure, liniştea devenea cel mai lăuntric lucru din seara aceea. Nu îmi auzeam nici măcar respiraţia. Vocile din capul meu tăceau şi ele.
Încă îţi mai simt mirosul crud invaluindu-mi părul. Avem aceleaşi dornite, amândoi vrem să cunoaştem universul, să îl înţelegem, vrem să fim fericiţi, să ne iubim, să ne chinuim, să ne devorăm.
Am ajuns aproape goală pe dinăuntru, nu mai sunt decât o grămadă de oase, vene, o inima şi o jumătate prea mică de plămân. Dar tu ai ajuns chair mai rău, nu mai eşti decât o umbră. Plângi toată ziua, visezi prea departe, nu te mai recunoşti nici tu. Ai uitat de mine. Nici nu m-ai cunoscut vreodată.
Un zgomot înfundat mi-a încurcat şirul gândurilor. Panica şi sudoarea mi-au schimbat paloarea feţei. Totul e în întuneric, nu văd nimic, nu simt nimic.

Dark

Un gând despre „Dark

Lasă un răspuns

