Haos

Dacă te-aş întâlni cândva, poate ţi-aş lua cuvintele din aer şi le-aş închide în temniţa inimii mele.
Dacă ţi-aş zării ochii cruzi ca iarba verde, poate ţi-aş fura un zâmbet nesigur şi şoapte stinghere.
Dacă aş reuşi vreodată să-ţi văd sângele sufletului aş fugi cât mai departe de tine. Poate că vei suferi, dar trebuie să înţelegi că tu nu m-ai putea iubi niciodată. Tu nu eşti ca mine. Te rog doar să-mi săruţi ochii, să-i alini o singură dată cu parfumul tău sălbatic.
Aş vrea să ştii că dacă aş putea vreodată dansa, aş dansa cu tine.
O să dansez pe o muzică doar de noi auzită. O să dansez cu tălpile goale pe pământul ce arde de durerea despărţirii unor inimi ce nu au fost niciodată împreună.

Haos

 

5 gânduri despre „Haos

  1. „O să dansez pe o muzică doar de noi auzită.” O mărturisire, care te face specială. Cu trăiri aparte, ne la îndemâna oricui. Lipită avatarului, mă face să cred că eşti unică. Emoţii lângă tine. Ce miracol, ar fi viaţa!Sau, mirajul vorbelor pe care le trăiesc, dar cărora nu le-am aflat cuvintele? Este totuşi un dar!Mă faci curios! Cine eşti, de fapt?!
    Onu

Lasă un răspuns

