Dansul Umbrelor

Umbre dansează în întuneric. M-am pierdut printre ele. Sunt toate moarte şi nesperat de vi. Dansează împreună pe scena vieţii lor prăfuite. Trăiesc cu toţii în trecut, iar eu m-am pierdut printre ele, m-am pierdut în trecut.
Sunt doar martoră a faptelor întâmplate. Eu nu pot dansa încă. Eu nu pot întrerupe povestea vieţii lor nesfârşite. Nu sunt încă o umbră.
Prin dans alungă demonii. Prin dans trăiesc şi reuşesc să fie ei înşişi, cu riscul de a devenii nişte monştri.
Acest ritual mecanic, învechit şi mişcările sigure, lascive le dăruiesc veşnicie. Şi-au risipit cândva adevărată viaţă, iar acum s-au transformat în năluci ale timpului.
Nu pot pleca. Sunt blocată în iluzia lor. Cum aş putea părăsi o iluzie? Mă atrage cu o muzică necunoscută. Totul pare desăvârşit, cu toţii par fericiţi. Atât de fericiţi… Ştiu că nu e adevărat. Dar e prea mult. Urc pe scenă lor şi rămân acolo o eternitate. Mă alătur dansului. Devin goală pe dinăuntru. Nu mai simt nimic. Nu mai sunt nimeni. Timpul îşi pierde încet clipa. Totul devine rece. Atât de rece.
Brusc un ghimbe îmi înţeapă pielea. Curge sânge. Privesc absentă. Nu simt durerea. Nu sunt o umbră. Nu asta îmi doresc. Părăsesc umbrele. Alerg spre necunoscut mai repede decât am crezut vreodată că voi putea alerga. Iluzia se îndepărtează. Nu mai vreau să dansez cu umbrele.

Dansul Umbrelor

 

4 gânduri despre „Dansul Umbrelor

  1. Putin periculos pentru o fire conservatoare….pentru cei ce-au depasit pragul, e un inceput fantastic de a construi o lume a noptii plina de mistic de fantastic si de ce nu de descentrare de real!

Lasă un răspuns

