Frig

Ne privim fără ochi în întuneric. Ne simţim fără gest sub lună. Trupurile ne sunt lut, se modelează ca să ajungă un întreg în absenţă. Vom fi doua aparate sacre şi concrete,dar fara sens unitar. Ţi-am fost cândva lumină, ţi-am fost lună şi tu mi-ai fost soare.
Am în inimă un gol gigantic.În fiecare zi devine tot mai mare. În fiecare zi parcă mă absoarbe şi nu mă pot împotrivi.
Privesc cuminte literele aldine ce îţi ies din gură ca ghimpii de pe ţărmul mării – ghimpi ce-ţi coloreaza tălpile si tâmplele in culoarea singurătăţii. Ca o ghilotină îmi frangi pielea moale şi pleci.
Risipeşte-ţi viaţa pe palmele mele reci. Ascultă şoaptele demonilor din seara asta îngheţată. Vor şopti frig şi tăcere. E frig şi tu ştii că e frig.

Frig

3 gânduri despre „Frig

Lasă un răspuns

