Strange magic

Când mă gândesc la copilărie, totul începe cu senzaţii.
Prima dată mă copleşeşte mirosul florilor de câmp. În minte îmi apare o câmpie verde scăldată în lumina difuză a apusului. Înca pot simţi atingerea ierbii, a pământului ud. Senzaţia de siguranţă, de fericire mută îmi vibrează în trup încă odată. Parcă o magie ciudată îmi învăluie stomacul și coastele. Mirosul de levănţică îmi invadează parcă plămânii. Cearşafuri albe, puse la uscat îmi alină în secret obrajii arşi de soare.
Încă mai pot vedea imaginea bunicilor cu feţe bune şi pline de riduri, şoptind poveşti şi sărutându-mi părul. Abia acum am realizat că poveştile bunicii m-au transformat în ceea ce sunt astăzi. Mi-au oferit ceva ce nimeni nu îmi va putea lua vreodată.
Când mă gândesc la copilărie, o fetiţă palidă prin al cărei păr vântului îi e frică să adie şi cu şosete lungi şi albe trece pe sub castani foarte bătrani spre a ajunge în casa bunicii, hrăneşte iarna vrăbiile hămesite şi face îngeri în zăpadă în locuri ascunse, să îi vadă numai zânele.
Mi-e dor de mine când suflam păpădii şi taceam visând, mi-e dor de copilăria aceea albastră, cu gust de cireşe coapte. Şi iar mă pierd în prăpastia dintre mâine şi ieri.
Câteodată am impresia că sunt infinită și fetița aceea se pierde într-un labirint nesfârșit. O caut neîncetat, dar nu o găsesc decât prea târziu. Deja plânge într-un colț. Încerc mereu să îi șterg lacrimile, dar ele continuă să apară. Într-un final fetița se oprește din plâns, îmi zâmbește , strânge mâna unui arhanghel și pleacă pentru totdeauna.

Strange magic

 

Lasă un răspuns

