Fine mess

Se aud urlete afară. Mi-e frică să mă uit pe geam. Copiii lunii au ieşit din ascunzători. Mi-e teamă că o să dispar complet şi nu o să mă mai vezi niciodată. Spune-mi, te rog, o poveste despre lumea de afară, despre păsări care zboară libere şi despre frunze verzi că părul meu. Mi-e frică să mă uit pe geam. Oare ce aş vedea? Încerc să-mi imaginez noaptea, o noapte fără stele şi lună. Nu ştiu cum arată întunericul.
Simt cum în străfundul minţii mele apare o nouă fiinţă. Creşte zilnic, o pot auzi cum respiră, cum mă supune. În fiecare zi e tot mai mare şi am impresia că nu se va opri niciodată din crescut.
Vrea cu orice preţ să stârnească o revoltă. Vrea să fie liberă, să aibă aripi. Vrea să aducă fluturi în haos. Vrea cu orice preţ să dispară şi să fie peste tot.
O simt cum se mişcă. Cum îmi umple mintea cu idei imposibile – sute de poveşti şi dorinţe iraţionale.
Crezi că am putea crea o lume acronică în mintea noastră? Crezi că am putea fi fericiţi într-o camera mică, fără geamuri şi uşi, ascunsă undeva departe? Crezi că am putea încăpea amândoi?
Mă poţi ajută să dărâm toate zidurile şi să trec toate podurile până în pădurea aceea albastră, plină de licurici, pe care am visat-o? Locul unde stelele se duc să moară şi să renască.
Tu eşti la capătul celălalt al lumii. Nu te pot auzi nicicum. Plantezi flori pentru mine, ţi-am spus că nu vreau flori.
Spune-mi cum ai fugit şi unde ai ajuns. Spune-mi de ce pui tăceri insuportabile între noi. Cuvinte nespuse, infernale, ce nu mă lasă să dorm, să respir, mă sufocă.
Aşteaptă-mă încă odată la porţile dimineţii. O să vin cândva.

tumblr_m7i2xtbNGG1rwed0ro1_1280

Lasă un răspuns

