Mamihlapinatapai

Curând o să deschid ochii şi o să simt incă o dimineaţă rece, interminabilă, o să mai fiu încă amorţită de fricile nopţii care nu dorm nicicând. O să îmi doresc încă odată ca absenţa ta să mă ţină de mâna şi să îmi sărute tâmplele înfierbântate. O să îmi curgă o lacrimă abia sesizabilă pe obrazul stâng şi o să încep iar să te caut printre îngeri perfecţi de zăpadă.

  O să ningă până o să fiu îngropată sub zăpadă, cumva mai aproape de florile pe care mi le plantezi. O să plâng pentru că nu mă vede nimeni şi pentru că mi-e teamă că într-o zi o să capeţi formă umană şi o să fi prea mare pentru mine.

   Mă simt minusculă, parcă în fiecare clipă pot fi strivită de propriile gânduri şi temeri. Primeşte-mă, te rog, pentru totdeauna între rădăcinile tale veşnic umede şi reci.

    Am păduri gigantice alergandu-mi prin vene. Sunt veşnic verzi, veşnic acasă. Sunt în continuă mişcare. Nu pot fi distruse niciodată, se regenerează, cresc mai mari şi mai puternice în fiecare zi. În curând or să-mi crească crengi prin tâmple, părul o să mi se transforme în frunze. O să-mi fi încă odată fragedă mantră. Pe trup or să-mi apară constelaţii în eternă mişcare, din ochi or să-mi curgă izvoare tăcute.

  O să mă pierd printre copaci, o să mă hrănesc cu seva lor plină de viaţă. Fiecare copac vrea să îţi spună o poveste care probabil te va schimba pentru totdeauna. Stai şi te uiţi la ei, nu ştii pe care să-l alegi, care ar putea fi copacul tău, şansa ta să devii întreg, să afli ce lipseşte din tine.

 Sunt locuri ciudate, neumblate, unde te strigă pe nume fiinţe neverosimile, unde florile aduc iertare absolută, acolo pot să dispar complet.

Lasă un răspuns

