Labirinturi infinite

Vreau să dansez ca o păgână, cu tălpile jupuite, să simt iarba sub trup, să îmi curgă liniştea prin vene. Astăzi vreau să fiu eretică, să am ochii verzi şi pielea arsă de soare. Vreau să venerez cerul şi pădurile, vreau să cânt cu lupii, să mă descompun sub soare.

Vreau să fiu fiica lunii, să nu am trup, să fiu.

Nu minţi, vara ne-a prins iar dezgoliţi până la oase. De data asta o să ne topim. O să devenim fluturi şi o să fugim de zgomotul ăsta infernal. De ce m-ai dezgolit până la oase? Îmi vreau povara în apoi. Până la iarnă o să stăm îngropaţi, ascunşi.

O să ne spargem în bucăţi de sticlă, o să fim vii şi poate o să reuşim să fugim de ce se află în proprii cromozomi. Mă uit câteodată la tine, parcă mi-ai fi reflexie, parcă ai fi o fantomă veşnic fericită. Îţi aud glasul din oglindă, dar nu înţeleg ce spui. Cred că te-ai transformat în zgomot.

Morţii dansează şi se roagă pentru mine şi pentru tine. Printre valuri de gheaţă se vede valsul lor nebun. Te rog, îneacă-mă în fiinţă ta infinită, ia-mi pielea şi oasele şi florile uscate şi fă-mă la loc. Du-mă în locul unde stelele se duc să moară şi să renască, unde lupii arginti îşi caută calea, unde fumul şi cenuşa vin şi nu mai pleacă niciodată.

  Ştiu că ai obosit, ştiu că nu mai vrei să fii tu, ştiu că te bântuie melancolia în fiecare clipă, îşi face cuib veşnic în tine. Dacă te-ar face mai puţin trist ţi-aş da un labirint nesfârşit unde să ascunzi frica, spaima de a fi tu, unde să te pierzi pe tine, pe mine, intreagă lume. M-aş trezi la miezul nopţii să văd dacă mai eşti tu, dacă mai îmi strângi în pumni întreagă existenţă, dacă mai plângi în fundul izvoarelor tăcute, veşnic fără zgomot

tumblr_nnpddtm0cI1qd21aoo1_500

Lasă un răspuns

