Ghost town of my heart

Te-am căutat prin labirinturi nesfârşite. M-am învârtit în cerc până am devenit o sferă perfectă cu ochii goi de nesomn, cu părul răvăşit şi buzele arse.

Departe de tine mă scufund în ploi eterne, ce nu se vor termina nicicând. Îmi curăţă pielea şi sângele uscat. Parcă iar lipseşte sensul din fundul minţii mele, parcă iar mă macină insomnii incurabile. Vreau să îmi intri în piele, în oase, să îmi muşti buzele şi să îmi săruţi ochii.

Vreau ca absenţa ta să îmi sfâşie pielea, să mă îngroape în frunze de stejar. Vreau să strig în tine şi să aud ecouri mute, lipsite de zgomot, pline de zbucium.

La răscrucea zorilor totul e neclar. Văd ca prin ceaţă, parcă ar fi doar un vis, doar o şoaptă pe care nu o voi înţelege nicicând. Nimeni înafară de noi nu va auzi sonatele venite parcă din fundul pământului, nimeni nu va dansa pe muzica lor uitată.

tumblr_njzbbqVDJv1qz7t0xo1_500

Lasă un răspuns

