Scafandru, regizor sau cosmonaut

Astăzi sunt scafandru şi caut sirene. Înot din ce in ce mai repede. Mă înec din ce în ce mai încet. Caut lumină în adâncuri. Mă pierd printre cozi gigantice, turcuaz şi violet. Noi am fost eroi, am înotat cu definii. Am fost minunați în melancolia noastră infinită.
Astăzi sunt cosmonaut. Te caut printre stele si găuri negre. Îmi strig disperarea printre quasari şi asteroizi. Sunt regina întregului univers, am trupul nesfârsit, nu te vei plictisi niciodată să-l cauți. Imaginează-ti pentru o clipă declinul universului. Buzele îmi vor tremura de febră, pielea se va albi până va deveni transparentă, voi dispărea încet şi va rămâne doar ceață. Oare nici atunci, cand neființa va câştiga, nu te vei simți vinovat?
Astăzi sunt o lună înghețată, sunt neînchipuit de departe şi de rece. Îți simt acut lipsa, vreau frunze verzi şi vii. N-am fost nicicând copac, dar dacă aş putea, aş fi un stejar pe lună. Nu aş avea frunze sau flori, aş avea doar rădăcini gigantice care ar înconjura luna.
Am nevoie să trăiesc paradoxuri. Vreau să fiu minunata si îngrozitor de urâtă. Vreau să te am aproape şi să nu te mai văd niciodată. Vreau să mă iubesti şi să mă disprețuiești
Astăzi sunt regizor. Voi crea o lume distorsionată şi ireală. Voi crea o lume imposibilă. Va fi atât de secretă încât nici eu nu voi ştii unde se află. O voi vizita din întâmplare, foarte rar şi voi fi incredibil de fericită.
Astăzi nu eşti decat o fantomă in negură. Acum trăiești la capătul lumii. De acolo mă privești, mă disprețuiești şi mă iubesti. De acolo mă vezi minunată şi incredibil de urâtă.
O fată verde s-a aruncat după bloc. A crezut că o să zboare până în ultima clipă. Era tristă şi minunată. Te-a lăsat în urmă trist şi gol. Nu vei afla niciodată cine eşti pentru că de fapt acum nu mai eşti nimic. Ea era rădăcina ta. Fiecare centimetru din tine a pierdut o parte din consistență.
Acum te duci la izvor, cu viteza luminii pleci cât mai departe, cât mai adânc în tine.

10888716_1062069867153269_5639162027879184069_n

Lasă un răspuns

