Pagan poetry

Mi-au crescut flori din palma stângă, palma ce ar fi trebuit să-ți aline tâmplele fierbinți. O vară întreagă am plâns prin păduri, am avut mintea aiurea. Nu te-am văzut nicio clipă. Ca o negură ţi-am apărut în vise în fiecare dimineaţă. Iubeşte-mi rădăcinile căci toamna doar ele rămân.
Tot ce există, văzut sau nevăzut, îmi curge un moment prin vene. Vreau să nu mai simt nimic, să devin un inger de zăpadă, să mă topesc la primăvară. Vreau să fiu ploaie, să îți curg prin păr, să strabat kilometri întregi pe trupul tău, să intru in pământ şi să cresc prin copaci. Să devin nori negri şi să plouă din nou, la nesfârșit. Să fii beat de eros si să mă privesti verde şi departe. Ultima primăvară se apropie, o pot simți în aer. Simt stejarii cum înverzesc, simt şoimii în văzduh, simt iarba moale sub trup.
Am străbătut în agonie munți şi păduri, am trăit cu lupii printre stânci albe. Am văzut cum cerul s-a schimbat la culoare. Hotarele au dispărut toate. M-am uitat pentru ultima dată in ochii tăi veșnic orbi şi am dispărut în negură.
Ți-aş săruta ceața din obraji, ți-aş săruta ochii şi ca o lună m-aş stinge in fiecare seară. Printre brazi şi flori de gheață te-am căutat o veșnicie. Toată lumea e a mea, dar la ce bun? Aş da totul pentru un stejar, pentru o lumină ce vibrează.
Du-mă departe, în păduri violet, sub stele turcoaz. Să ne ascundem printre trandafiri cu spini. Aici e întuneric ca-n burta unei balene, ca o meduză electrică mă zbat să ies din cușcă.
Îmi e frică să nu uit
de ochii tăi
în ochii mei.
Seara când mă culc mi-e frică să nu cadă toate gândurile pe mine, să mă sufoce cu greutatea lor. Să îmi ia aerul şi toate sirenele şi să fugă. În fiecare vis apar goală, dansând pe malul mării sub lună. Imaginea acestui paradis nu îmi va părăsi niciodată mintea. Mă hrănesc cu flori şi beau apă din izvoare. Alerg prin păduri neumblate cu părul despletit. Iubesc vântul în fiecare noapte printre stejari. Dansez cu zâne, voi dansa pentru tine până voi pica şi voi dormi printre rădăcini. Voi stăpâni vântul pentru tine, vom fi veşnic tineri şi goi sub lumina lunii. Ating stele din nou şi îmi curg lacrimi pe poiana imensă dintre noi doi. Îți simt pielea lângă a mea şi mor încet. Poate am rămas amândoi fără piele, de aia fugim atât. Aseară am avut coşmaruri toată noaptea. Am visat că sunt lup şi fug  să mor în inima pădurii. Am visat că eram fericită printre lupi, fără să mai pot să îţi vorbesc vreodată. Fără să mai am şansa de a-ţi sărută ochii în viața asta. Fără să ne transformăm împreună în vânt.
Lalelele de anul trecut s-au ofilit. Toată camera miroase a lalele ofilite şi eu iubesc lalelele. Le iubesc albastre şi strălucitoare, le iubesc palide si moarte, le iubesc înghețate pe geam iarna.
În vise sunt doar un copil pierdut care alearga printre frunze şi care nu poate să te țină de mână niciodată. Mă trezesc plângând in propria mea limbă.
Stau pe marginea lacului şi mă uit la stele. Îmi imaginez că sunt o stea căzătoare şi tot ce trebuie să fac e să cad fără să fiu tristă din cauza asta. Adorm la loc, dar nu pot să închid ochii, niciodată nu pot. Câteodată mă întreb de ce trebuie să fiu făcută astfel? De ce nu pot închide ochii niciodată? De ce nu pot uita niciodată nimic, de ce cad încontinuu?
Oraşele-au căzut arse, sunt scrum. Ne rămâne pădurea, pădurea nu doare, nu plânge, n-are spini. Printre flori şi ferigi, în munţi, printre stele ne vom ascunde chipurile de lut.

tumblr_nwnnh4w9cC1qenmkpo1_500

 

 

 


					
3 gânduri despre „Pagan poetry

  1. Pingback: Pagan poetry | Asthraea

  2. Pingback: I give up on you | Asthraea

  3. Pingback: Asthraea

Lasă un răspuns

