Metamorphosis

Ti-aș fi găsit veșnic poeme în păr,  dar întregul nostru nu ar fi fost nicicând întreg. Te-aş fi iubit cum iubesc fulgii perfecți de zăpadă nopțile moarte de februarie, dar tu eşti haos, atât de haos că mă pierd şi eu. O să plec în țara de dincolo de negură, o să caut Stejarul şi o să fiu un întreg. O să ne ingropăm sub zăpezi şi o să ne privim în sfarşit în ochi. O să desenăm tăcuți flori de gheață la geam şi o să plângem amandoi pentru prima dată după mulți ani.

Săracă de viață mă aștern la picioarele pământului, îi sărut rădăcinile uitate de iele si îi alin rănile. Am crezut cândva in culori infinite, credeam că o explozie de culori îmi va fi salvare, că imi va săruta ochii pe veci orbi, dar nu există decât verde. Verde închis, verde pal, verde ca tine si ca mine. Verde ca o iubire primăvara când înfloresc cireșii si frica din sângele meu. Voi fi pe veci lumină în întuneric. Voi fi furtună primavara și nu o să ajungi să închizi geamul. O să îmi simți frigul până in oase, până în suflet. O să cresc din ploaie cu mintea paralizată, dar cu inima în sfârșit vie.

 

**

O să îți dau lecții de zbor cândva. O să zburăm până ajungem pe lună, acolo o să fim fericiți. Ne vom dezintegra și atomii noștri se vor contopi perfect.

M-am culcat într-o floare de gheață, când m-am trezit aveam țurțuri în loc de păr. Am visat bucle blonde sărutate de soare, sărate de valurile incredibil de mari ale unui ocean verde. Ti-am visat in sfarșit ochii.

Am visat că erau două luni pe cer, una era verde, gigantică, minunată, una era albastră și voiam să o privesc toată viața. Am visat si o magie ciudată mi-a învăluit întreg trupul.

Simțeam cum îmi creșteau flori în loc de degete. Mă transformam în mine. O sirenă cânta cel mai trist și straniu cântec pe care l-am auzit vreodată. Simt cum explodez în prezența ta în milioane de bucăți. Esti o noapte de primăvară cu ploaie caldă și tunete și eu sunt o sirenă verde, veșnic verde. O să ne pierdem împreună printre insomnii. Ești cea mai frumoasă culoare pe care am văzut-o vreodată.

tumblr_o0fz6f268o1qgzolbo1_1280

3 gânduri despre „Metamorphosis

Lasă un răspuns

