Luna Moth

o să deschid geamul
si o să sper că cerul o să pice pe mine
o să îmi intre toate stelele în cameră
toți norii şi luna
îmi vor da o coroană
şi o pereche de aripi
voi fi o molie
cea mai frumoasă molie care a existat
o să trăiesc doar o săptămână
o săptămână minunată
voi fi albastră
şi transparentă
vei putea vedea prin aripile mele
întreg orașul
sclipind.

ca un vrăjitor
îmi mişti măruntaiele cu un băț lung
din nou nu te vede nimeni
îmi rupi violent o aripă

voi zbura fără o aripă până mă voi prăbuși
voi putrezi, primăvară
şi voi deveni
o lalea violet
fluturii ca mine nu au oase
nu au sânge
nu au inimă
şi nici voce
sunt fragili
si mor incet
dacă le mişti măruntaiele prea mult
nu-ți va rămâne din mine
decât o lalea mică
fragilă
doar o primăvară
cea mai frumoasă primăvară

tumblr_nxongaApVh1u4ras0o1_500

photo via http://thebutterflybabe.tumblr.com

Lasă un răspuns

