poate trece odată febra asta
nu cred că mai suport
îmi îngheață iar sternul
și toți fluturii din stomac
nu plânge
îmi spune iar și iar
nu te vor înghiți rănile
nu îți va mai fi frig
niciodată
spune
dar cum pot să cred așa ceva
când trupul meu
e zăpadă
moale și albă
curată fără pată
doar dor și nostalgie
pentru oceane și meduze
pentru cosmos și stele
departe
mă vreau
sunt incapabilă
să spun vreodată ceva
care ar conta
sau ar face vreo diferența
îmi fac cuib departe
printre trandafiri sălbatici
și spini
de fier
plină de vânătăi și zgârieturi
uscate și violet
ce lume amară
și nespus de rece
mai sensibilă decât o rană proaspătă
și doare tare
când iei pansamentul
ce cuvinte bizare
și fără niciun rost
câteodată tot ce vreau
e o noapte polară

tumblr_nxgh0wMhPA1tyvbtbo1_500

photo via http://lf-illustration.tumblr.com

Lasă un răspuns

