Fluturi în ocean

Zburam printre meduze. Totul era translucid și albastru. Mă scufundam printre ele, vedeam razele soarelui prin corpurile lor transparente. În fundul oceanului se află o meduză gigantică. Încerc să ajung la ea neîncetat. Mi se lipesc toate de trup și amorțesc încet. Poate dacă mă transform și eu în meduză, voi putea trăi, stană de piatră, veșnic în ocean. Tu, om al mării, mă vei iubi.
Vom aduce un soare în stomacul meduzei. Vom străluci la zeci de kilometrii în adâncuri. Să am alge în păr și piele străvezie și ochii turcoaz, să stăm neîncetat în adâncuri. Noi, supraviețuitori ai naufragiului, privim vidul din fundul mărilor. E rece și doare, mă strângi tare în brațe și totuși mi-e atât de frică.
Mă învârt mă învârt mă învârt și nisipul îmi arde tălpile. Iau foc ard mocnit devin cenușă. Bați din palme faci să plouă. Sunt iar sirenă și meduză verde și albastru. Și ne căutam neîncetat pielea unul altuia, ca-ntr-un vis care durează parcă dintotdeauna.
Oare e vis sau amintire? Nu pot să-mi amintesc. E doar o senzație, un déjà-vu care mă urmărește. Pun capul pe o stâncă și adorm în sfârșit. Cât dorm soarele apune și răsare iar, ciupercile cresc mari și violet și cerul se umple de meduze.
Într-o zi o să vorbesc râului despre tot
Tot ce simt ce gândesc ce fac
Tot zbuciumul
Și tot ce aproape că nu pot suporta
O să-i povestesc tot
Și nu o să mai știu dacă e vis sau realitate
Amintire sau amăgire

13989546_1043717635727261_1177521561_n

Lasă un răspuns

