Almost blooming

Vreau să văd balenele din oceanul de la capătul lumii. Ma ridic dintre valuri și stânci și urmăresc pescărușii. Dărâm corăbii și nopți nedormite cu solzii cozii
Iar cerul e atat de albastru că mă face să cred că în curând se va contopi cu oceanul

În miez de somn imi amintesc de tine ca un soare, dar iubitule eu nu mai tolerez fericirea. Ca un ghimpe ascuțit îmi sfâșii pielea
După aceste valuri sunt aproape acasă. Aproape vindecată de agonie. Aproape vindecată, dar probabil niciodată complet
Atâta senzualitate și frică înăbușită
Sunt o piersică, trebuia să muști din mine fără nicio milă
În schimb m-ai lăsat in pământ singură, voi deveni o floare sau un stejar.
Tot oceanul amenință să izbucnească în flăcări odată cu trupul meu acoperit de urme de afecțiune.
Am fugit să văd castele și păduri neon & nu mă voi întoarce niciodată. Am traversat un izvor și am fost fericită, apoi am căzut și m-am scufundat în noroiul propriei fericiri

Chiar te-ai schimbat, spui
Nu, nu m-am schimbat, spun

IMG_7599

Lasă un răspuns

